Studiedag

Idag har vi träffats i studiegruppen och påbörjar vårat grupparbete. Känns som om vi fick en hel del gjort.

Imorgon ska Ludwig till tandläkaren... Om han nu öppnar munnen den här gången. Han tror ju sagt var att alla läkare vill ta livet av honom.... Vi får väl se hur det går.

Jag längtar till sommaren. Tänk att jag ska få vara ledig med Ludwig i år. Äntligen ska vi åka och bada och bara njuta! Jag har jobbat de... 3 senaste åren om jag inte minns fel. Kan vara 4 med. Alla varma sommarveckor har jag suttit på kontor och scannat årsredovisningar... Usch. Enformigt jobb men väldigt trevliga arbetskamrater annars hade jag aldrig stått ut i så många år :)

Nåväl. Väntar på att Peter ska komma hem. Han är hos Andreas som verkar vara på bättringsvägen :) Sen blir det väl hockey ikväll... Himla tur melodifestivalen inte krockar med nån match :P då skulle jag nog vara tvungen att sparka ut honom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0