Rubrik helt enkelt.

Vaknade av en massa mardrömmar. Ogilla. Mycket.

Nu är en kurs till slut. Nästan i alla fall. Har min ersättningsuppgift kvar att göra... Och så fick jag bakläxa på en annan. Ingen direkt överraskning. Gjorde tre uppgifter på en kväll. Får väl se om inte de andra kommer tillbaka oxå. Var mitt i första vändan med sjukhus för Ludwig. Tänkte inte riktigt på skolan då.

Nu har jag sommarlov i alla fall tills sommarkursen börjar. Ska bli intressant att se hur mycket det är att göra på den. Lite ledig hinner jag nog vara ändå :)

Mors dag idag. Spännande värre. Kan inte bli sämre än i fjol i alla fall :P
Min mamma jobbar i alla fall så henne får jag fira en annan dag.

Håller på att virka.. Slänger ut en bild när den är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0