Hmmm

Ja vad har hänt sen sist? Massor.

Var ju in till sjukhuset på tisdag.. Men ungen var så panikslagen och upprörd att vi var där i fem timmar och han skrek hela tiden så vi fick åka hem.
På onsdag fyllde han sju år. Så stor min lilla kille.... Superfint väder var det i alla fall och han verkar väldigt nöjd med alla sina presenter.
På torsdag fick vi åka tillbaks till sjukhuset och då skulle han ha i sig lugnande... Vilket sköterskan smart nog talade om var äckligt innan han skulle dricka... Tack för den liksom. ca 2ml skulle han ha i sig. Det tog mig 20minuter att övertala honom om att dricka det... Sen blev han lite vinglig men tyvärr fortfarande lika rädd. Så Sköterskan fick hämta hjälp och det slutade med att hon och jag fick hålla fast honom medans sköterskan tog blodprovet.... "Vad gör ni?! Vad gör ni?! Jag känner ingenting" Skrek han och lugnade ner sig.. Det var inge farligt med blodprov trots allt. Synd att vi var tvugna att tvinga honom bara. En erfarenhet rikare. Lugnande hjälper. Litelitegrann. Förhoppningsvis kan han komma ihåg att det inte var nå farligt till nästa gång.
På fredag vann han utklädningen på skolan med sin Jack sparrow dräkt så det blir bio nån dag framöver. Pirates 4 var tydligen från 7år i vuxet sällskap så vi ska nog se den han och jag.

Igår spenderade vi hela dagen på stranden vid stugan. Ludwig, Johan och jag. Mysigt värre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0