Umeå

Imorse ringde de från ögonklinken i Umeå... På måndag ska vi vara där klockan 13... Lång resa.. Dessutom förvarnade hon att OM de inte kan göra kontrollerna som de vill eller lite beroende på vad de hittar så kan han behöva sövas så vi blir kvar över natten.

SÖVAS...

Att ett litet ord kan skrämmas så... Han har blivit sövd en gång. Det gick bra men jag blev helt förstörd. Det är jättebra att de kollar upp det ordentligt så klart men... Så fort en ny läkare säger nåt nytt hamnar jag på ruta ett och får panik över alla saker det skulle kunna vara... Förra läkaren sa att hon tyckte hon kunde utesluta allt "farligt" dvs.. cancer. Men sövas... Stora kontroller... tänk om. Så jävla läskigt så jag dör!
Jag vet att jag är fjantig. Men det är läskigt och jag kan inte göra nånting själv. Bara vänta. Bara hoppas. Hoppas hoppas hoppas. Sen är det hela cirkusen med Ludwig och sjukhus.. Han lär nog inte vilja va med alls... Usch. Men det måste han.. Lilla hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0